نمایندگی شیائومی یزد

نمایندگی شیائومی یزد، اماده ی خدمت رسانی به شماست تا از تخصصی ترین خدمات مربوط به تعمیرات گوشی شیائومی یزد بهره مند شوید. با توجه به محبوبیت بالای تولیدات شیائومی در کشور، سایت موبو98 قصد دارد که مرکز نمایندگی تعمیرات شیائومی یزد را با هدف راحتی شما عزیزان اقدام به معرفی نمایندگی شیائومی در یزد کرده است. در این مرکز انواع گوشی ها و تبلت های شیائومی به شکل تخصصی و حرفه ایی عیب یابی شده و با استفاده از جدیدترین متدهای روز دنیا و توسط کارشناسان مجرب و با دستگاه های بروز تعمیراتی اقدام به تعمیر می گردد . گفتنی است نمایندگی شیائومی در یزد به تمام نقاط ایران خدمات رسانی می کند.

نمایندگی شیائومی یزد
نمایندگی شیائومی یزد

تعمیر و تعویض قطعات آسیب دیده


اگر از هزینه اعلام شده رضایت داشتید، روند تعمیرات دستگاه آغاز می شود،کارشناسان ما قطعات را ترمیم میکنند. و در صورت نیاز این اجزا با نمونه های جدید جایگزین میکنند.

تعمیرات تخصصی گوشی های شیائومی یزد


برای تعمیر هریک از مدل های گوشی شیائومی در یزد ، کافی است با نمایندگی شیائومی یزد تماس بگیرید. متخصصان ما به دلیل تجربه بالایی که در زمینه ترمیم گوشی های هوشمند دارند، می توانند انواع ایرادات ها را به بهترین شکل شناسایی و برطرف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند تعمیر گوشی در نمایندگی شیائومی یزد ، می توانید از طریق شماره تماس پایین سایت با همکاران ما در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: رفع مشکل خاموش شدن گوشی شیائومی

تعویض هارد گوشی شیائومی


هارد (EMMC (بخشی از گوشی است که اغلب دچار مشکل میشود و عملکرد گوشیهای هوشمند را مختل میکند.
تعمیرات هارد گوشیهای هوشمند بسیار حساس و تخصصی است. از این رو شخصی که دارای دانش تخصصی و تجربه
کافی در امر تعمیرات موبایل باشد میتواند مشکل را تشخیص داده و آن را تعمیر کند.

اعلام هزینه تعمیرات


کارشناسان نمایندگی مجاز شیائومی یزد پس از عیب یابی دستگاه و شناسایی قطعات و اجزای آسیب دیده، هزینه تعمیرات را به صورت تقریبی برآورد و به شما اعلام می کنند. دقت کنید که هزینه قطعی نیست و امکان افزایش یا کاهش آن در پایان روند تعمیر وجود دارد.

عیب یابی دستگاه توسط تعمیرکار


پس از آن که برای تعمیر به نمایندگی شیائومی یزد مراجعه کردید، دستگاه شما توسط کارشناسان ما عیب یابی می شود.

تست و تحویل دستگاه به مشتری

در نهایت کارشناسان ما دستگاه را تست کرده و به شما تحویل میدهند.

ویژگی های نمایندگی تعمیرات گوشی شیائومی در یزد

یکی از ویژگی های شناخته شده نمایندگی شیائومی در یزد که این مرکز را به محل معتبر و مورد اعتماد برای کاربران تبدیل کرده است، نظم حاکم بر این مجموعه است. کاربرانی که برای دریافت خدمات مورد نیاز خود با نمایندگی شیائومی یزد تماس می گیرند و شاهد این نظم و انضباط هستند. همچنین، به دلیل حضور کارشناسان دوره دیده و نیز استفاده از آخرین فناوی ها و ابزارآلات روز دنیا، سطح کیفی خدمات ارائه شده قابل توجه بوده و قابل مقایسه با سایر مراکز نیست.

حسن برخورد و تعهد بالای کارکنان هم ویژگی دیگری است که نمایندگی مجاز شیائومی در یزد از آن برخوردار است. همکاران ما خود را موظف می دانند که ضمن برخوردی حرفه ای با مشتریان، سوالات آنها را به بهترین شکل پاسخ دهند. به دلیل تاکید همیشگی مدیریت نمایندگی شیائومی بر رعایت اصول مشتری مداری، کارکنان پرسنل با نهایت اخلاق و تعهد با مراجعین برخورد نموده و نهایت تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران به کار می بندند.

و در اخر این مژده را یه شما عزیزان میدهیم که خدمات نمایندگی شیائومی تنها محدود به یزد نمیشود وشما عزیزان در سرتاسر ایران میتوانید از خدمات غیر حضوری این مجموعه بهره مند شوید.

بیشتر بخوانید: تعویض ال سی دی گوشی موبایل

تعویض باتری گوشی شیائومی

باتری های گوشی های هوشمند معمولاً فقط کم بازده نمی شوند. با گذشت زمان نکات قابل توجهی وجود دارد که بیشتر مربوط به عملکرد گوشی است. ممکن است متوجه شوید که دستگاه به سرعت به ضربه و دستورالعمل پاسخ می دهد یا اجرای برنامه ها یا پاسخ دادن به آنها برای دستورات بیشتر طول می کشد.یا شاید باتری گوشی با سرعت بیشتری نسبت به گذشته تخلیه شود ، سرعت آن کندتر شده ، هرگز تا 100٪ روشن نمی شود ، در شرایط عادی غیر منتظره خاموش می شود یا کار نمی کند مگر اینکه آن را به شارژر وصل کنید. سایر علائم بدتر این است که تلفن در حین شارژ شدن باد می کند ، یا شاید هر کاری که می کنید هیچ نشانه ای از برگشت گوشی وجود ندارد. هر یک از این شرایط می تواند نشان دهنده یک باتری خراب ، از بین رفته یا حتی باتری نزدیک به انفجار باشد.

مراحل ارسال کالا به نمایندگی تعمیرات شیائومی یزد

  • بسته بندی دستگاه به نحوی که در حین انتقال بسته آسیب نبیند
  • شرح مشکل در یک برگه و قرار دادن آن در مرسوله پست شده
  • ارسال دستگاه به نمایندگی مرکزی تعمیرات شیائومی
  • تحویل دستگاه به نمایندگی تعمیرات شیائومی
  • بررسی و عیب یابی دستگاه و براورد هزینه تعمیرات
  • تماس با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • با مشتری و اعلام هزینه تقریبی
  • آغاز روند تعمیرات
  • گزارش به مشتری در صورت نیاز به تعویض قطعه
  • تست کامل دستگاه پس از پایان مراحل تعمیر
  • ارسال شماره حساب یا شماره کارت با توجه به درخواست مشتری جهت پرداخت هزینه تعمیرات
  • ارسال دستگاه مورد نظر به آدرس ارائه شده توسط کاربر و توجه به (بسته بندی اصولی و …)
  • ارائه گارانتی معتبر پس از تعمیر محصول مورد نظر
  • درج دقیق آدرس، شماره تلفن و کد پستی روی بسته ارسالی توسط کادر اجرایی نمایندگی تعمیرات شیائومی یزد
  • تحویل دستگاه به مشتری
  • ارسال شماره پیگیری به شماره موبایل قید شده روی بسته ارسالی

برای مشاوره رایگان و توضیحات بیشتر با شماره 09132063697 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
Call Now Button